تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس

آیا بوتاکس چین و چروک های پیشانی را از بین می برد؟

بوتاکس با تزریق سم بوتولینوم، عضلات محل تزریق را تضعیف می کند. در نتیجه ماهیچه های شما حالتی آرام به خود می گیرند که چروک های روی پوست را صاف می کند.

بوتاکس بر روی چین و چروک های پویا که در اثر استفاده بیش از حد از عضله ایجاد می شوند، بهترین اثر را دارد.

چین و چروک های پویا در اکثر افراد در مناطق زیر ایجاد میشود:

پیشانی

دور چشم

دور لب

عوارض جانبی رایج بوتاکس عبارتند از:

سردرد

قرمزی چشم

قرمزی در محل تزریق.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس پیشانی چقدر است؟

بیمارانی که برای چین و چروک پیشانی خود بوتاکس دریافت می کنند، به طور متوسط ​​بین 3 تا 6 ماه متوجه اثرات آن می شوند. یکی از مزایای تزریق بوتاکس این است که برخلاف سایر روش های زیبایی می توان آن را تکرار کرد.

به این ترتیب، می توانید هر بار دوز مصرفی خود را تغییر دهید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

چه عواملی بر ماندگاری بوتاکس برای چین و چروک پیشانی تاثیر می گذارد؟

خوب، این می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. برای مثال:

چقدر فعال هستید: افراد فعال بوتاکس را سریعتر از بدن خود دفع میکنند.

ماهیچه های صورت شما چقدر ضخیم است: ماهیچه های ضخیم تر معمولاً اثر بوتاکس را سریعتر از بین میبرند.

هنگام صحبت کردن چقدر از عضلات صورت خود استفاده میکنید: به عنوان مثال، کسانی که زیاد اخم میکنند یا ابروهای خود را بالا و پایین میبرند سریعتر اثر بوتاکس را از بین می برند.

 

فواید بوتاکس

تزریق بوتاکس زیبایی طبیعی به صورت شما میدهد

بوتاکس بعنوان یک روش درمانی برای جلوگیری از پیری صورت استفاده می شود، تزریق بوتاکس راهی آسان برای کاهش چین و چروک هاست، به صورتی که زیبایی طبیعی صورت شما حفظ شود و جوانتر به نظر برسید.

 تزریق بوتاکس بسیاری از دردها را تسکین میدهد

علاوه بر بهبود ظاهر ، تزریق بوتاکس می تواند دردهای عضلانی را درمان کند،با تزریق بوتاکس این عضلات شل شده و درد آنها از بین میرود. تزریق بوتاکس حتی برای درمان میگرن مزمن استفاده می شود.

از آنجایی که بوتاکس فعالیت عصبی را در عضلات شما محدود می کند، می تواند از استفاده غیرضروری از عضلات نیز جلوگیری کند. افرادی که از تعریق شدید زیر بغل یا بی اختیاری ادرار رنج می برند، می توانند از تزریق بوتاکس این مشکلات را درمان کنند.

تزریق بوتاکس روشی غیر تهاجمی و سریع است

تز ریق بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد تا انجام شود، به خصوص زمانی که یک متخصص کار شما را انجام دهد.پزشک از یک سوزن کوچک برای تزریق بوتاکس به نواحی خاصی از صورت شما استفاده می کند. از آنجایی که بوتاکس یک روش غیرجراحی است، بعد از تزریق، زمان استراحت کمتری نیاز دارید و می توانید به سرعت به روال عادی زندگی خود بازگردید.

نتایج تزریق بوتاکس خیلی زود نمایان میشوند

اگر میخواهید تغییری سریع در چهره خود ایجاد کنید،تزریق بوتاکس را انتخاب کنید. زیرا نتایج به سرعت نمایان میشوند. سه تا چهار روز بعد از تزریق بوتاکس، نتایج را مشاهده خواهید کرد.

با این حال، نتیجه اصلی از 10 روز تا حدود 3 ماه پس از تزریق همچنان قابل مشاهده است. به طور معمول، چین و چروک ها و خطوط صورت به طور مداوم کمرنگ می شوند تا زمانی که حداکثر نتیجه را به دست آورید.

بوتاکس ، روشی ارزان قیمت برای زیبایی

بوتاکس یک عمل زیبایی ارزان قیمت است، به ویژه در مقایسه با روش های جراحی مثل لیفت صورت یا تزریق ژل و تزریق چربی که هزینه ها و مراقبت های بیشتری نیاز دارند.

نتایج بوتاکس پایدارند

چیز دیگری که بوتاکس را به یک گزینه عالی برای درمان چین و چروک های صورت تبدیل می کند این است که نتایج طولانی مدتی دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج کامل را در عرض ده روز پس از تزریق مشاهده کنید، در صورتی که این نتایج تا حدود 6 ماه ماندگارند.