تزریق فیلر چانه

فیلر چانه

تزریق ژل چانه

تزریق ژل چانه یک روش غیر جراحی است که شکل و حجم چانه را تغییر می دهد. فیلرهای چانه می‌توانند بر خط فک هم تاثیر گذاشته به آن ظاهر زیباتری بخشیده و چهره را جوان‌تر نشان دهند.

تزریق فیلر چانه روش  نسبتا ساده ای است که  توسط پزشکان در مراکز معتبر زیبایی انجام می شود.

فیلر ها، که موادی ژل مانند هستند، به بافت نرم فک تزریق میشوند. آنها جایگزینی مناسب به جای  جراحی پروتز چانه هستند.

فیلر ها می توانند کاهش حجم ناشی از افزایش سن را در صورت بازیابی کنند. افراد ممکن است فیلر چانه را برای موارد زیر انتخاب کنند:

چانه را بر آمده و مشخص کنند

بهبود تقارن صورت

نمایان تر کردن خط فک

بهبود تناسب اجزای صورت باهم

فیلر چانه چقدر ماندگاری دارد؟

انواع مختلفی از فیلرها وجود دارد و هرکدام از آنها می توانند تاثیر متفاوتی داشته باشند. نوع فیلر، ناحیه درمان و ترکیب شیمیایی بدن فرد بر طول عمر فیلرها تأثیر می‌گذارد. به طور کلی، محصولات متراکم تر که عمیق تر تزریق می شوند، ماندگاری بیشتری دارند.

پرکننده های اسید هیالورونیک موقتی ترین گزینه هستند که معمولاً 6 تا 12 ماه دوام می آورند. بنابراین، پزشکان ممکن است این گزینه ها را برای افرادی که برای اولین بار فیلر را امتحان می کنند، توصیه کنند.

نتایج

به طور معمول، افراد می توانند نتایج را بلافاصله پس از دریافت تزریق مشاهده کنند. با این حال، نتایج ممکن است بسته به محصول و منطقه تزریق متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است تا چند روز پس از عمل دچار تورم و کبودی خفیف شوند.

هر فرد میتواند پس از تزریق فیلر به روال عادی زندگی بازگردد، اما جراح زیبایی ممکن است به او توصیه کند که یک یا دو روز از ورزش یا شرکت در فعالیت‌های سنگین دیگر خودداری کند.

خطرات و عوارض

اگرچه پرکننده‌های پوستی حداقل خطرات را به همراه دارند، اما ممکن است در برخی افراد این عوارض بروز کند:

خارش

کبودی

ورم

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fstylecaster.com%2Fbeauty%2Fskin-care%2F1079968%2Fbotox-hyperhidrosis%2F&psig=AOvVaw1T2IruphwYu6bFrxHNTrKF&ust=1723040805192000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBAQjRxqFwoTCODC2KrJ4IcDFQAAAAAdAAAAABAc

انتخاب یک متخصص مجرب که افراد را از نظر مسائل پزشکی مرتبط غربال می کند، به کاهش احتمال تجربه این مشکلات کمک می کند.