تزریق ژل لب

تزریق ژل لب-فیلر لب

                         

 

 

 

 

 

ژل لب

حجم لب گاها به دلایل ژنتیکی کم است و گاهی به مرور زمان و با افزایش سن کاهش می یابد. به منظور جبران این حجمم از دست رفته، استفاده از فیلر لب بسیار متداول و پرطرفدار است. ژل لب از هیالورونیک اسید که یک ماده طبیعی در بدن شما است ساخته می شود و یک پر کننده تزریقی است که به لب های شما حجم می دهد فرم آن ها را اصلاح کرده و آنها را برجسته تر می کنند

 

 

 

 

                                   

 

 

 

  تزریق ژل لب یک تصمیم شخصی است اما بهتر است برای دریافت ژل:

از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.

انتظارات واقع بینانه داشته باشید.

عفونت فعال دهانی، از جمله آفت یا تبخال نداشته باشید.

 

بسیاری از افرادی که از فیلر های لب استفاده می کنند می خواهند سایز لب های خود را افزایش دهند. ممکن است به دلایل زیادی بخواهید اندازه لب های خود را بزرگتر کنید، از جمله:

بازگرداندن اندازه قبلی لب: با افزایش سن، ممکن است لب‌های شما کوچک‌تر یا نازک‌تر شوند.

اصلاح فرم لب های شما: معمول است که لب های شما اندازه ها یا شکل های متفاوتی داشته باشند (نامتقارن).

صاف کردن چین و چروک: زمانی که لبخند می زنید یا می خندید، گاهی اوقات چین و چروک در کناره های دهان شما ایجاد می شود.

 

ماندگاری فیلر های لب چقدر است؟

فیلر های لب معمولا 12 تا 18 ماه دوام می آورند. با این حال، این بستگی به سن شما دارد و اینکه بدن شما با چه سرعتی کالری ها را به انرژی (متابولیسم) تجزیه می کند.

 

روش تزریق فیلر لب در طول تزریق، پزشک شما یک بی حس کننده موضعی روی لب های شما اعمال می کند. بی‌حسی موضعی لب‌های شما را بی‌حس می‌کند تا دردی احساس نکنید و این روند تا حد امکان راحت باشد. حدود 15 تا 30 دقیقه بعد، لب های شما باید بی حس شوند. در صورت داشتن حساسیت به انواع بی حسی حتما پزشک خود را در جریان بگذارید. سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق فیلر لب به هر یک یا همه قسمت‌های لب‌تان استفاده می‌کند. شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساس نیشگون گرفتن داشته باشید. کل این روش ممکن است 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.

تزریق ژل لب روسی 

 

یکی از جذابیت های چهره‌های زیبای روس‌ها برجستگی لب هایشان است. به همین دلیل تزریق ژل لب روسی به این نام معروف شده است. در تکنیک تزریق ژل لب روسی، مرکز لب ها به شکل قلب برجسته میشود، در حالی که کنارلب ها نسبتاً در یک راستا با صورت باقی می مانند. این روش به جای حجم دادن به تمام قسمت های لب، حجم مرکز لب ها را افزایش می دهد و به این ترتیب ظاهر عروسکی و همچنان طبیعی به لب های شما میدهد.

 

تفاوت بین تزریق ژل لب استاندارد و روسی

به طور معمول، ژل لب به روش استاندارد به صورت افقی به لب تزریق شده و منجر به پخش یکنواخت ژل بر تمام سطح لب میشود. در حالی که برای تزریق ژل لب روسی، پزشک شما سرنگ کوچک‌تری را انتخاب می‌کند و مقادیر کمی از ژل را به صورت عمودی، با تمرکز بر مرکز لب‌ها تزریق می‌کند.

 

علاوه بر این، تزریق ژل لب روسی ممکن است بیشتر از جلسه طول بکشد. این روش ممکن است بین سی دقیقه تا یک ساعت زمان ببرد و ممکن است منجر به کبودی و تورم اضافی شود که کاملا طبیعی و موقت است.

 

بعد از تزریق ژل لب چه اتفاقی می افتد؟

پس از تکمیل این روش، پزشک ممکن است به آرامی لب های شما را ماساژ دهد تا فیلر را جذب کند. شما میتوانید از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده کنید. این تورم معمولاً بعد از 24 تا 48 ساعت از بین می رود، اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد.

 

نکاتی برای بهبود لب های شما پس از تزریق:

برای کاهش التهاب، درد و تورم از کیسه یخ تا 10 دقیقه استفاده کنید.

حداقل به مدت 24 ساعت از استفاده از رژ لب، بالم لب یا هر محصول دیگری روی لب خودداری کنید.

مراقب مسواک زدن دندان های خود باشید.

نوشیدن مقدار زیادی آب.

حداقل 24 ساعت از ورزش خودداری کنید.