تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

تزریق  ژل گونه

امروزه تزریق ژل  گونه به اندازه تزریق ژل لب محبوب و شناخته است زیرا افراد بیشتر و بیشتری به اهمیت استخوان گونه برده اند. استخوان گونه 70 درصد از زیبایی صورت را نشان می دهد.

فیلر گونه چیست؟

فیلر ها یک ماده تزریقی مورد تایید FDA هستند که به نرم کردن خطوط و چین و چروک ها، بهبود تقارن و ایجاد حجم یا ابعاد کمک می کنند. نواحی گونه شامل لبه پایینی حفره چشم، خطوط لبخند و خطی است که از گوشه دهان تا مجرای گوش بالا می رود. فیلری که در هر نقطه از این ناحیه تزریق می شود، ژل گونه محسوب می شود.

کاندیدای مناسب برای فیلر گونه:

بیمارانی که به دنبال فیلر برای گونه هستند عمدتاً به موارد زیر توجه دارند:

1.حجم از دست رفته گونه ها: با افزایش سن،حجم گونه ها کم شده و نواحی میانی صورت برجستگی خود را از دست می دهند. حجم دادن به گونه ها با فیلرها می تواند فرم زیبا و جوانی را به صورت شما بازگرداند.

2.خطوط لبخند: چین های نازولبیال که به عنوان خطوط لبخند نیز شناخته می شوند، خطوط پرانتز مانندی هستند که از بینی تا دهان ما کشیده می شوند. به دلیل از دست دادن حجم، سفتی و کشش با افزایش سن، خطوط لبخند بارزتر به نظر می‌رسند. این چین ها یکی از بزرگترین شاخص های سن هستند.

نتایج به انواع فیلر ها بستگی دارد

فیلرها یک کانتور فوری روی صورت ایجاد می کنند. رایج ترین فیلرها برای بزرگ کردن گونه، فیلرهای اسید هیالورونیک هستند. پرکننده HA از پروتئینی تشکیل شده است که به طور طبیعی در بدن ما تولید می شود. گونه‌ها را برجسته و حجیم می‌کند تا تناسب زیبایی به صورت شما بدهد.

روش و زمان بهبودی بسیار سریع است

تزریق فیلر می تواند 20 تا 30 دقیقه طول بکشد. قبل از انجام تزریق، شما یک مشاوره اولیه با پزشک برای بحث در مورد اهداف خود و مقدار فیلر مورد نیاز دارید.