لیزر دایود

لیزر دایود

لیزر دایود: راه حل دائمی برای  از بین بردن موهای زائد بدن

لیزر دایود با انتشار پرتو نوری که توسط رنگدانه موجود در مو یعنی ملانین جذب می شود، موهای زائد را از بین می برد.. فناوری این لیزر به طور انتخابی محل  مورد نظر را گرم می کند در حالی که بافت اطراف آن آسیبی نمی بیند، سپس با آسیب رساندن به ملانین موجود در فولیکول های مو باعث اختلال در رشد مو می شود و  موهای زائد را از بین میبرد.

 لیزر دایود موثرترین لیزر در بین تمام طول موج های لیزر برای کاهش موهای زائد است.

مزایای استفاده از لیزر دایود:

اکثر موها برای همیشه حذف می شوند.

موهایی که دوباره رشد می کنند، ظریف تر و روشن تر از قبل هستند.

لیزر دایود دارای طول موج طولانی تری است و بنابراین می تواند نتایج بهتری را در بین افراد با پوست تیره ارائه دهد.

این لیزر نفوذ ایمن تر و عمیق تری به لایه پوست ایجاد می کند.

سرعت حذف موهای زائد در مناطق بزرگ به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

لیزر دایود در چه مناطقی از بدن استفاده میشود؟

برای استفاده از این لیزر مشتریان می توانند هر قسمت از بدن خود را که می خواهند، تحت درمان قرار دهند. . لیزر دایود می تواند موهای تمام قسمت های بدن از جمله صورت، گردن، بازوها، زیر بغل، شکم، پشت و پاها را از بین ببرد.

آیا لیزر دایود درد دارد؟

بر خلاف سایر سیستم های لیزر موهای زائد، نگران درد هنگام لیزر نباشید. لیزر دایود را می توان با فناوری خنک کننده استفاده کرد. این فناوری سطح درد شما را بسیار کم میکند. تنها زمانی که لیزر فولیکول های مو را در نقاط مورد نظر بسوزاند، احساس سوزن سوزن شدن در آن محل خواهید داشت. اگر قصد دارید نواحی حساس را لیزر کنید، ابتدا از پزشک خود یک کرم بی حس کننده بخواهید. بعد از جلسه می توانید از لوسیون تسکین دهنده یا کمپرس یخ برای خنک کردن پوست استفاده کنید.

اقدامات احتیاطی قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر درمانی باید به مدت 2 هفته از اپیلاسیون و وکس موها خودداری کنید.

از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید اجتناب کنید - از برنزه شدن بی رویه اجتناب شود.

در روز لیزر موهای خود را با ژیلت شیو کنید.

مراقبت های بعد از لیزر

پس از درمان، پوست کمی صورتی به نظر می رسد و حتی ممکن است آفتاب سوخته به نظر برسد. برخی از برجستگی های قرمز نیز ممکن است در نزدیکی محل فولیکول مو ظاهر شوند که پس از مدتی از بین می روند . مشاهده این علائم نگران کننده نیست زیرا امری کاملا طبیعی هستند.

لیزر یا اپیلاسیون؟

در مقایسه با اپیلاسیون، لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن دائمی موهای زائدمیشود، همچنین درد کمتری دارد  و سریع تر است. همچنین نیازی به انتظار برای رشد مو قبل از درمان نیست.لیزر موهای زائد برای هر نوع پوستی بی خطر است و اثربخشی بهتری دارد.

چند جلسه لیزر نیاز است؟

مو در چرخه بدن رشد می کند. از آنجایی که موهای مختلف در زمان‌های مختلف وارد چرخه رشد خود می‌شوند، برای از کار انداختن بیشتر فولیکول‌ها در یک ناحیه معین، حدود 6-8 درمان در فواصل 8-12 هفته لازم است.