Live SliderGet Started with Live Slider
Use the "Manage" option to add slides.

Motus AY -لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت-موتوس AY

لیزر موهای زائد الکساندرایت

اگر از شیو کردن یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد خسته شده اید، لیزر موهای زائد میتواند بهترین روش برای حل مشکل شما باشد.

لیزریکی از رایج‌ترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن است. در این روش نور بسیار متمرکزی را به فولیکول‌های مو می‌تابانند، رنگدانه در فولیکول  نور را جذب می کند و مو را از بین می برد.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی کاربرد دارد.

لیزرها می توانند به طور دقیق موهای زائد را هدف قرار دهند و در عین حال به پوست اطراف آسیب نرسانند.

هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را به طور همزمان از بین ببرد. نواحی کوچک مانند پشت لب را می توان در کمتر از یک دقیقه لیزر کرد و نواحی بزرگ مانند پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

اکثر بیماران به طور متوسط ​​پس از سه تا هفت جلسه لیزر نتیجه مطلوبی دریافت میکنند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که انجام دادن آن نیاز به آموزش دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی که این روش را انجام می دهد به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید از شش هفته قبل از درمان اپیلاسیون و وکس را کنار بگذارید. به این دلیل که لیزر ریشه موها را هدف قرار می دهد که به طور موقت با اپیلاسیون یا وکس از بین می روند.

در طول درمان

48 ساعت قبل از لیزر موهای خود را در جهت رویش مو شیو کنید. معمولاً 20 تا 30 دقیقه قبل از لیزر از داروهای بی حس کننده موضعی استفاده می شود. درجه لیزر با توجه به رنگ پوست و ضخامت تنظیم می شود.

بسته به نوع لیزر، شما و تکنسین محافظ چشم را روی چشم های خود قرار میدهید. همچنین لایه های بیرونی پوست خود توسط ژل سرد و دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت میشود. این موارد در کاهش درد شما موثر است.

هنگامی که جلسه لیزر موهای زائد شما کامل شد، ممکن است به شما بسته های یخ، کرم ها یا لوسیون های ضد التهاب داده شود تا از بروز هرگونه التهاب و تورم جلوگیری شود. می توانید جلسه بعدی خود را برای چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی کنید. تا زمانی که رشد مو کاملا متوقف شود، جلسات لیزر شما ادامه خواهد یافت.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

برای یک یا دو روز پس از لیزر، ممکن است پوست ناحیه تحت لیزر شبیه آفتاب سوختگی به نظر برسد. کمپرس های خنک و کرم های مرطوب کننده و آبرسان میتواند کمک کننده باشد. روز بعد از لیزر صورت، می توانید آرایش کنید مگر اینکه پوست شما تاول زده باشد.

تاول: امکان بروز تاول در پوست بعد از لیزر بسیار نادر است،با این حال قبل از انجام لیزر از اعتبار مرکز مورد نظر آگاه شوید، در افرادی که رنگ پوست تیره دارند احتمال بروز تاول بیشتر است.

 

Motus AY لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر موتوس AY

بهترین لیزر از بین بردن موهای زائد برای انواع پوست

مزایای لیزر الکساندرایت Motus AY:

موثر و ایمن برای انواع پوست

بدون عوارض جانبی به لطف فناوری Moveo

از بین بردن مو بدون درد ،کاهش ضایعات عروقی، کاهش ضایعات خوش خیم رنگدانه ای، ضد پیری

تنها درمان موثر برای موهای نازک و روشن.

به عمق پوست نفوذ می کند تا در درمان های عروقی (هم صورت و هم پاها) موثر باشد.