R2PL-Ellipse

لیزر R2PL-ELLIPSE

لیزر R2PL-ELLIPSE

لیزر ellipse یک درمان بی خطر برای از بین بردن موهای زائد است. اپراتور لیزر نور را به سمت  ناحیه درمان هدایت می کند. مو حاوی رنگدانه (ملانین) است که نور پالس شدید را جذب کرده و آن را به گرما تبدیل می کند. سپس این گرما از طریق مو به فولیکول مو هدایت می شود، که سپس از بین می رود و قادر به تولید موی جدید نیست.

برای اطمینان از انتقال بهینه نور به مو، یک لایه نازک از ژل قبل از درمان روی پوست شما اعمال می شود. سپس اپراتور اپلیکاتور دستی را در کل ناحیه درمان حرکت می دهد.

از آنجایی که درمان متکی بر جذب نور توسط ملانین است، این بدان معنی است که موثرترین درمان با موهای تیره دیده می شود.

تعداد درمان های مورد نیاز:

رشد مو چرخه ای است، زیرا فولیکول های مو مراحل استراحت و رشد را طی می کنند. فقط فولیکول های فاز رشد حاوی مو هستند و در اثر گرما از بین می روند. فولیکول های موی در حال استراحت قبل از اینکه به طور موثر توسط لیزر از بین بروند، باید وارد فاز رشد شوند. به همین دلیل لازم است درمان در فواصل 4 تا 6 هفته (معمولاً 8-4 جلسه) تکرار شود.

برای اطمینان از اینکه تا حد ممکن فولیکول‌های مو مورد هدف قرار می‌گیرند، مهم است که حداقل یک ماه قبل از درمان یا در طول درمان، از وکس، بند انداختن، موم کردن یا استفاده از هر نوع کرم موبر روی آن ناحیه خودداری کنید. موها را می توان تراشید.مهم است که از برنزه کردن ناحیه درمان قبل و در طول درمان خودداری کنید.