مشاوره جراحی لیفت گردن

لیفت گردن

مشاوره جراحی لیفت گردن

لیفت گردن یک عمل زیبایی است که پوست اضافه،چربی اضافه و چروکهای  اطراف گردن شما را از بین می برد و گردنی یکنواخت و صاف  ایجاد می کند.

لیفت گردن برای کاهش علائم پیری در پایین صورت و اغلب به عنوان بخشی از لیفت صورت انجام می شود.

 

قبل از عمل

قبل از انجام لیفت گردن، پزشک با شما مشورت خواهد کرد تا سلامت شما را ارزیابی کند و در مورد اهداف و انتظارات جراحی شما صحبت کند.سپس پزشک درمورد اینکه کدام روش برای شما مناسب تر است با شما صحبت میکند ،او ممکن است روش‌های دیگری را به شما پیشنهاد دهد - مانند لیفت ابرو، جراحی پلک یا لایه‌برداری پوست - که ممکن است به شما کمک کند نتایج دلخواهتان را به دست آورید.

صورت شما معاینه و اندازه گیری می شود و ممکن است عکس گرفته شود تا بتوانید ظاهر خود را قبل و بعد از عمل مقایسه کنید.

در طول عمل

لیفت گردن را می توان با آرام بخش و بی حسی موضعی انجام داد. جراح یک برش کوچک در پشت هر گوش و زیر چانه ایجاد می کند و با استفاده از تجهیزات تخصصی چربی اضافه را از خط فک و زیر چانه بیرون میکشد.

بعد از عمل

پس از لیفت گردن، احتمالاً دچار تورم و کبودی خواهید شد.

ممکن است لازم باشد لباس خاصی بپوشید که گردن شما تحت فشار نباشد و به کاهش تورم کمک کند. همچنین باید سر خود را بالاتر از قلب خود و صاف نگه دارید. گردن خود را نچرخانید یا خم نکنید.

نتایج

ممکن است چند هفته تا چند ماه طول بکشد تا تورم و کبودی به طور کامل از بین برود و تا شش ماه طول بکشد تا خطوط برش شما محو شود. در این بین مراقب باشید که پوست خود را در برابر نور خورشید محافظت کنید، لباس هایی را که یقه های تنگ دارند نپوشید و مراقب برش های جراحی خود باشید.