لیزر کم توان

لیزرکم توان

لیزر کم توان

لیزرکم توان یک فناوری با رشد سریع است که اثرات مفیدی بر روی چین و چروک، اسکار آکنه، اسکار هیپرتروفیک و التیام سوختگی دارد. همچنین در درمان بیماری های التهابی مانند پسوریازیس و آکنه نیز می تواند مفید باشد.این لیزر برای تسکین درد و التهاب هم استفاده میشود.

لیزر کم توان یک درمان غیرجراحی مدرن ریزش مو است که از نور لیزر برای تحریک رشد سلولی و افزایش فولیکول های مو استفاده می کند. به مبارزه با ریزش مو میپردازد  و به بهبود حجم و ظاهر مو کمک می کند.  این درمان بدون درد است و عوارض جانبی شناخته شده ای ندارد.

لیزر کم توان روشی است که برای درمان بسیاری از موارد مثل التیام و تسکین درد یا التهاب و بازیابی عملکرد سلول ها استفاده میشود. در حوزه پوست و مو، لیزر کم توان اثرات مفیدی بر چین و چروک، اسکار آکنه و التیام سوختگی دارد. لیزر کم توان می تواند آسیب UV را کاهش دهد، در اختلالات رنگدانه ای  با تحریک ملانوسیت ها تکثیر آنها را افزایش و بیماری های التهابی مانند پسوریازیس و آکنه را درمان کند.

لیزر کم توان برای جوانسازی پوست

پوست اولین علائم پیری خود را در اواخر دهه 20 تا اوایل 30 سالگی نشان می دهد و معمولاً با نشانه هایی چون چین و چروک،تیره شدن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی همراه است.

روش‌های مختلفی برای کاهش دادن علائم پیری وجود دارد. بیشتر این روش‌ها مثل مزونیدلینگ یا میکرونیدلینگ، با ایجاد یک زخم کنترل‌شده پوستی به منظور افزایش کلاژن و بازسازی پوست باعث جوانسازی پوست میشوند.

لیزر کم توان که منبع نور جدیدی برای جوانسازی پوست به صورت غیر حرارتی و غیر تهاجمی است ، برای بهبود چین و چروک و افتادگی پوست ، پروکلاژن، کلاژن و فاکتورهای رشد پایه فیبروبلاست را افزایش میدهد. لیزر کم توان  میتواند زخم ها را از طریق القای غیر حرارتی و غیرتروماتیک بدون هیچ گونه آسیب و عوارضی درمان کند.

لیزر کم توان  برای آکنه

لیزر کم توان برای آکنه به عنوان یک روش درمانی موثر با عوارض جانبی کمتری در مقایسه با سایر گزینه‌های درمانی شناخته شده است.این لیزر باعث کاهش هورمون های آندروژنیک در غده چربی می شود.

یکی از عملکردهای لیزر کم توان برای  درمان آکنه از طریق جذب نور (به ویژه نور آبی) است.

نتیجه

به نظر می رسد لیزر کم توان  کاربردهای گسترده ای در صنعت پوست و مو دارد، به ویژه در مواردی که کاهش التهاب، کاهش مرگ سلولی و جوانسازی پوست مورد نیاز است.