RF فرکشنال (اسکارلت)

RF Fractional-آر اف فرکشنال-لیزر اسکارلت

RF Fractional-آر اف فرکشنال

RF فرکشنال از امواج رادیویی سطح پایین برای ایجاد واکنش حرارتی در لایه درم پوست استفاده می کند. این گرما سلول ها و فیبرهای ناسالم را متابولیزه می کند و به نوبه خود باعث تحریک تولید سلول های جدید و  سالم می شود این روش به وضوح پوست شما را سفت می کند و علائم پیری را کاهش می دهد.

فواید آر اف فرکشنال

سفت کردن و جوان سازی پوست

بهبود بافت و رنگ پوست

کاهش خطوط و چین و چروک ها

کاهش جای زخم و ترک‌های پوستی

کاهش منافذ باز پوست

RF  فرکشنال چگونه کار می کند؟

این روش با ایجاد گرما در لایه‌های سطحی پوست، باعث می‌شود تا رشته‌های کلاژن و الاستین قدیمی به صورت کنترل‌شده شکسته شوند. با تولید کلاژن جدید، پوست سالم‌ترو محکم‌تر می‌شود و در نتیجه بافت پوست صاف تر می‌شود.

قبل از آر اف فرکشنال

از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

حداقل دو هفته قبل از درمان از سولاریوم و برنزه کردن خودداری کنید.

دو هفته قبل از آر اف فرکشنال از اپیلاسیون یا اسکراب های لایه بردار استفاده نکنید.

پس از درمان

روزانه  رطوبت پوست خود را با استفاده از کرم هایمرطوب کننده و آبرسان حفظ کنید.

هنگام بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب  SPF50+  استفاده  کنید.

حداقل به مدت دو روز از قرار گرفتن در معرض ورزش باد زیاد و استخرهای کلردار دوری کنید.

تفاوت بین مزونیدلینگ و آر اف فرکشنال چیست؟

مزونیدلینگ و RFفرکشنال  از این نظر مشابه هستند که هر دو باعث ایجاد زخم های کنترل شده ای می شوند که باعث ایجاد یک پاسخ درمانی می شود که در آن رشته های کلاژن و الاستین جدید تولید می شود.مزونیدلینگ یک روش طبیعی برای تحریک تولید کلاژن و الاستین است در حالی که RF فرکشنال از فرکانس رادیویی استفاده می کند.

آیا مزونیدلینگ و RF فرکشنال درد دارند؟

هر دو روش درمانی کمترین میزان درد و  ناراحتی را دارند.

برای دیدن نتایج مناسب به چند جلسه RF فرکشنال نیاز دارم؟

برای مشاهده نتایج قابل توجه، ما حداقل 4-6 جلسه آر اف فرکشنال را در فواصل ماهانه توصیه می کنیم.

آیا آر اف فرکشنال درد دارد؟

تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است. در حالی که این درمان غیر تهاجمی است، اگر تحمل درد پایینی دارید، ممکن است نیاز باشد یک بی حس کننده موضعی (کرم بی حس کننده) را از داروخانه خریداری کنید و حداقل 15 دقیقه قبل ، آن را روی پوست خود اعمال کنید.

RF فرکشنال چقدر طول می کشد؟

بسته به ناحیه درمان، می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.

آیا می توان RF فرکشنال را برای زنان باردار انجام داد؟

ما این درمان را برای مشتریان باردار توصیه نمی کنیم. لطفاً قبل از اقدام به درمان با پزشک خود مشورت کنید.

اگر من یک درمان تزریقی یا لیزری زیبایی داشته باشم، چه مدت باید برای دریافت RF فرکشنال صبر کنم؟

توصیه می کنیم حداقل 2 هفته صبر کنید. اگر قصد دارید هر گونه درمان تزریقی یا لیزری داشته باشید، لطفاً با پزشک پوست خود مشورت کنید تا بتواند برنامه درمانی را برای شما تنظیم کند.

آیا فرکشنال RF دوران نقاهت دارد؟

ممکن است قرمزی خفیف تا متوسط، پوسته پوسته شدن و تورم خفیف را تجربه کنید. این عوارض کاملاً طبیعی هستند و معمولاً در عرض 3 تا 5 روز با مراقبت های پس از درمان صحیح فروکش می کنند.